sobota, 28 grudnia 2013

Informacja

Przybywam do Was z informacją, która dla niektórych może będzie smutna, a dla niektórych wesoła ;) Albowiem chcę zawiesić to fanfiction... Od jakiegoś czasu pisanie go nie sprawia mi już takiej radości jak kiedyś, a co za tym idzie nie mam też weny, co Wy na pewno odczuwacie.
Zaczynając TRR chciałam spróbować czegoś nowego i myślę, że po prostu taki rodzaj ff mi nie pasuje :c
Bardzo Was wszystkich przepraszam, ale już podjęłam taką decyzję :/
Jednak, tak jak wspomniałam wyżej, nie usuwam bloga ani nic, tylko go zawieszam, więc może jeszcze kiedyś do niego wrócę ;)
Kocham Was i bardzo dziękuję za te wszystkie szczere opinie, słowa otuchy, no i tak w ogóle za wszystko :) x
*hugs&kisses*
xxAlexxx

2 komentarze:

  1. Ojeeej :( Naprawdę mnie tym zasmuciłaś,cóż rozumiem cię słoneczko.Mam nadzieję że szybko do nas wrócisz z większym zapałem i głową pełną pomysłów! xx Czekam na ciebie!<3

    OdpowiedzUsuń