czwartek, 31 października 2013

Edit/ notka/ info/ co kolwiek se tam chcecie, bo nie wiem jak to nazwać xD

1. Dodałam odtwarzacz muzyki (to jest to coś na górze xD) tak jak prosiła Karolina I. Jest to jedynie grstka z piosenek, które słucham w czasie pisania, ale te są moje ulubione <3 szczególną uwagę zwróćcie proszę na To Build a House, bo jest ona naprawdę cudowna <3 żeby nie było pytań: nie słucham piosenek 1D w czasie pisania (jedynie Don't Let Me Go Harry'ego), bo szczerze mówiąc ciężko jest przy nich myśleć xD i wydaje mi się, że pasują one do fanfiction o bardziej 'słodkim' temacie ;) + jak nie zapomnę to będę co jakiś czas (co dwa rozdziały, może być?) zmieniać listę utworów :) ale przeważnie słucham tych co są teraz ;)

2. Pojawił się button do Szablonownicy (na dole xD) tak, miałam robić szablon sama ale zwyczajnie nie mam na to czasu, a chcę, żeby był jak najładniejszy, a nie tak na szybko zrobiony ;) dlatego poprosiłam o pomoc :) pożyjemy zobaczymy, może wybiorą akurat moją prośbę :D

3. Rozdział jest jeszcze nie zaczęty z prostego powodu - babka od matmy jest siostrą zakonną i nie toleruje Halloween dlatego zadaławała nam przez cały tydzień po 145734838 kartek z zadaniami, żebyśmy nie mieli czasu iść na szkolną dyskotekę no i pod żadnym pozorem szykować przebranie, bo przecież (uwaga tu słynny cytat Pani o dźwięcznym przezwisku - Mazi) 'WSZYSCY JESTEŚMY KATOLIKAMI' nie żebym coś do tego miała, ale ona to tak śmiesznie mówi ^-^ (kocham szkołę!!! *.* - czujecie ten sarkazm?? -_-)

4. stęskniłam się za Wami, a już dzisiaj nie mam siły pisać rozdziału :c wybaczycie? jutro będzie!! :D obiecuję :3
xx Alex xx

2 komentarze:

  1. Cieszę się że mogłam pomóc w jakiś sposób :) Nie widzę odtwarzacza i nie wiem czy to wina mojej przeglądarki czy po prostu go nie ma :P Mam nadzieję że znajdziesz chwilę czasu dla siebie między nauką,szkołą i innymi sprawami :) Ja tymczasem napisałam nowy rozdział więc możesz wpaść i przeczytać xD (Gubię się już w loginach więc przepraszam jeśli już cię informowałam :P) Czekam na rozdział :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie miałam czytać Twojego bloga jak skończę rozdział :) myślę, że będzie za jakieś 30-40 min ;)
      Wiesz co, u mnie normalnie jest odtwarzacz (nawet teraz gra xD) więc nie wiem co się dzieje :c może po prostu spróbuję wstawić go jeszcze raz :)
      Buziaki :***

      Usuń