niedziela, 13 października 2013

Prolog

Stałam na wprost niego, przez co jego chłodny wzrok miał możliwość dokładnego przeskanowania mnie. Gdy z powrotem spojrzał się w moje oczy, delikatnie podniósł kąciki ust. Powolnym krokiem zbliżał się w moją stronę. Zrobiłam krok w tył, a moje plecy napotkały zimną ścianę. Uśmiechnęłam się do niego z nadzieją, że odwzajemni się tym samym i przede wszystkim odsunie się choć na pół metra. Był za blisko. Zdecydowanie za blisko. Zaczynałam się go bać, co na pewno pokazywał też mój wyraz twarzy.
Powoli wyciągnął z kieszeni dłoń i po chwili położył ją na moim ramieniu. Wzdrygnęłam się na sam jego dotyk. Zbliżył głowę do mojej i zastygł w bezruchu słysząc kroki zbliżające się do pomieszczenia, w którym się znajdowaliśmy.
- Witaj piękna... - szepnął, po czym odwrócił się na pięcie i oddalił się raz po raz jeszcze zerkając w moją stronę.





Prolog już jest :D Uczyłam się w tym tygodniu na polskim, że prolog może być nie tylko przedstawieniem postaci itp tylko też urywkiem z dalszego tekstu :3 więc wybrałam drugą wersję :P
Sorry za opóźnienie, bo miał być w piątek xD ale zaczęłam oglądać TVD i się wciągnęłam :P hahah :D
Nie wiem kiedy rozdział ;3 a dokładniej po prostu nie chcę Wam obiecywać że będzie na dany dzień ;)

Liczę na komentarze pod postami :D jak się podoba to napiszcie chociaż ':D' a jak nie to':(' ale piszcie cokolwiek, żebym widziała, że ktoś czyta :P
To może zrobimy tak: 2 KOMENTARZE = NASTĘPNY ROZDZIAŁ :D jestem zua buahahahaha :P xD
Kocham Was! <3 xx Alex xx

8 komentarzy:

  1. To jest świetne! Już się nie mogę doczekać następnego!

    @I_m_crazy_mofo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!! <3
      Przepraszam :* poprzednią odpowiedź napisałam z innego konta i teraz zmieniłam :P właśnie piszę kolejny rozdział więc wieczorem powinien być :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Właśnie piszę kolejny rozdział więc wieczorem powinien być :)

      Usuń
  3. Dawaj mi tu pierwszy rozdział, kochana. Nał ;) <3 Trzymaj się ciepło ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie piszę kolejny rozdział więc wieczorem powinien być :) Przepraszam :* poprzednią odpowiedź napisałam z innego konta i teraz zmieniłam :P

      Usuń
  4. Nasz opowiadania będą się caałkowicie różnić.
    Moje-słodkie, raczej do przewidzenia
    Twoje (z tego co się zapowiada)-stosunkowo mroczne, tajemnicze
    Ale potrzebuję dawki takiej historii. Szczerze czasem mam dość tych przesłodzonych tekstów wychodzących spod moich skrzydeł. Lecę czytać dalej! xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kocham Twoje opowiadanie! Moje poprzednie dwa były w podobnym stylu co Twoje ale postanowiłam spróbować czegoś nowego :) mam nadzieję, że Ci się spodoba ;)

      Usuń